Afdelings info

Malernes fagforening Øst/Vest afd. 1601

Fusion pr. 16.03.2010

Malernes fagforening Øst/Vest er en ny sammenslutning fra den 16. marts 2010

Vi består af de gamle afdelinger fra Aarhus, Viborg Amt og Randers afdeling.

Malernes fagforening Viborg Amt/Randers var en sammenslutning fra juni måned 2003. Vi bestod af de gamle afdelinger fra Viborg Amt som var Thisted, Nykøbing Mors, Skive og Viborg samt den gamle Randers afdeling.

Malernes fagforening Øst/Vest er blevet til en´afdeling med 3 valgte i den daglige ledelse, samt 4 ansatte. Vi strækker os over et stort geografisk område, og har 2 fuldtids betjente kontorer og et deltidskontor, vores kontorer er placeret med hovedkontoret i Aarhus, og et afdelingskontor i Viborg, plus vort lokalkontor i Randers.

Men husk vi er ikke længere væk end den nærmeste telefon eller mail, og du kan altid få en tid til en personlig samtale, gerne på et tidspunkt der passer dig.

Tlf.86 13 21 00 mail. oestvest@maler.dk

Vi organiser alle der som lønmodtager beskæftiger sig med malerarbejde, Vognmaler og skilteteknikkere, vort medlemstal er ca. 1855 pr. 22.05.2014

Det er os med de rigtige overenskomster, nemlig dem der er tegnet af Malerforbundet, og som "de gule" aldrig kan få indflydelse på. Vor kontingent afspejler vore omkostninger, og der er altid lavt kontingent til elever der er medlem hos os.

Hvis du vil være medlem hos os, så ring eller brug kontakt linket i menuen til venstre.

opdateret den 31.05.2015​​

​formand