Afdelingen afholdte den 4. februar 2015 Infoaften/Fyraftensmøde

(17. februar 2015 14:00)​

Fyraftensmøde: Muligheder for efteruddannelser

Afdelingen afholdte den 4. februar 2015 Infoaften/Fyraftensmøde om muligheder for efteruddannelser på kontoret i Aarhus. Der mødte 35-40 spørgelystende medlemmer frem til arrangementet.

Aarhus Tech, Minna Uhrenholdt fortalte om udbud af, faglige relaterede efteruddannelser, Mulighed for oprettelse af interne firmakurser og Malerfagets videregående linjeuddannelse.

Christina Pedersen fra AOF, fortalte om mulighed for hjælp fra AOF’s konsulenter, hvis du føler at, du har svært ved at skrive/læse, bruge computere mm. eller er du ordblind. Både som ledig og i job, er der tilskud i begge tilfælde, er du i arbejde, får arbejdsgiveren dækket din løn. Du får lavet en personlig screening, hvoraf man kan hjælpe dig bedst på vej til forbedring/dine mål.

Erhvervs akademi Aarhus, Susanne Lehmann og Brian Kruse Jacobsen, fortalte om muligheder for at, tage enten enkelte fag på akademiniveau, eller den fulde akademiuddannelse.​

Formand Kim Dyrberg byder velkommen​

Oplæg fra Aarhus Tech​